![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Min Stångholmsrutt är på g. Den kommer att innehålla följande:
Snart gör jag en tråd om rutten. Bilder kan ni se i Screenshots-tråden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Skulle vilja ha tips på några motorvagnar som finns. Jag tycker det finns väldigt få, vilket är synd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Och så har vi Bergslagsbanan V 2.0
Linje 1 [Nordstan - Slageberg] Linje 2 [Nordstan - Roderbo] En kort stambana (Kan ev. utvecklas)
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Blir en lång lista det men jag tar och censurerar den till sådant som jag bygger själv och som troligen kommer ut under våren;
1) svenska 80-tals personvagnar 2) Y6/Y7 rälsbussar med släp 3) HC rälsbussar med släp (uppdatering av mina HC-bussar för MSTS) 4) malmvagnar litt Uadp/Uad/Uadk för newS Malmbanerutt 5) fler och uppdaterade svenska hus 6) LKAB/MTAB T46 (fast denna får nog vänta lite) Sedan också ytterligare konverteringar av andras modeller till RS/RW ![]() Har haft magsjuka samtidigt som jag börjat nytt jobb och bytt dator så senaste veckan har inte varit särskild produktiv ![]() Dessutom uppgraderar jag nu till 3D Canvas 8.1 från 7.1.2 då äntligen exportfunktionerna kommit till 8.1. /anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Låter mycket lovande, KMW
![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Stångholmsrutten, Bergslagsbanan V2 och KMWs tåg ser man fram emot. Ser speciellt fram emot Y6/Y7, som jag behöver för trafik på ena bibanan i min rutt!
Själv har jag slängt ihop en spårvagnsrutt (Tramtown) och lagt upp för nedladdning: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25755 Ett hafsverk, men ville ha nått att testa spårvagnar i och se hur det blev med vändslingor m.m.