|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Visa resultat för omröstning: Vem tycker den här saken låter intressant? | |||
| Nej, onödigt |      | 7 | 36.84% | 
| låter kul |      | 12 | 63.16% | 
| Antal röster: 19. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2010-01-23, 15:08 | #1 | 
| Medlem |   

Vet att detta har sett oseriöst ut har inte haft nån koll!  : ) eftersom jag är 14 och minderårig så har jag hört med min mamma och pappa vid frågor ring eller maila ni kan ochså skriva i tråden! Anmälda är Bombardiner Train Antepante har ni några tips kontakta mig då!   
				__________________ Simon Senast redigerad av simhag8 den 2010-01-23 klockan 17:18. | 
|   |   | 
|  2010-01-23, 17:07 | #2 | 
| Tidigare Ruben Reg.datum: Oct 2008 Ort: Stockholm 
				 |   

Du vet ju att jag ska komma, men jag har inte fått något PM med adress m.m. Bra med tfn-numret, det kan ju behövas.   | 
|   |   | 
|  2010-01-23, 20:06 | #3 | 
				 |   

Du skrev tidigare att om man kommer med bil, som jag kanske ska göra, så skulle man få ett PM om det. Kan jag få det? Om det kanske är något viktigt menar jag.    | 
|   |   | 
|  2010-01-26, 17:52 | #4 | 
				 |   

Blir roligt detta! längtar....  Om det är fler som vill anmäla sig, skriv bara ett inlägg.  En så länge är det ju bara följande personer som är anmälda: Simhag Antepante Bombardier Train | 
|   |   |