![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag fick:
- Ett papper på att mina föräldrar satt in 300 kr till kampen mot malaria genom Musikhjälpen (svårslaget!). - Ett dricksglas till min samling. - En digital fotoram (tackar för det!) - En högst analog fotoram med en bild på vår hund (jag bor själv, så jag träffar henne inte så ofta). - En hel massa badlakan och handdukar. Fyra av varje sort närmare bestämt. Hälften kom från jobbet och hälften från mina morföräldrar. - En USB-dammsugare från syrran (pik?). - En självbiografi i pocketform, från en fd sektmedlem. Ska bli mycket intressant att sätta tänderna i. - Sist men inte minst en riktigt härlig kväll med god mat och god gemenskap. Nu har jag precis kommit hem från julnattsmässan i Hörby kyrka. Underbart! Jag är väldigt väldigt nöjd, med tanke på att jag inte önskat mig något. God fortsättning på er! ![]()
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Fick inte så mycket, men en ny telefon är ju alltid bra, så det fick man, en Sony Ericsson W715 samt en 1000-lapp och ännu oskrapad trisslott! Jag är nöjd med det lilla, med tanke på att telefonen ändå kostade en del!
![]()
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag fick följande:
* Lite kläder. * 700 spänn * En chockladask * Stargate SG-1 säsong 3 (är helgalen i den serien) * Guinness rekordbok 2010 * Två ganska tjocka böcker om sveriges historia. * Årsprenumeration på flygrevyn + Plus min nya digitalkamera som jag fick för någon vecka sedan. ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Jag fick bland annat följande: - Pengar, 500 kr (Ska jag ha till Cw-RC-loket och något betal-addon till MSTS) - En Samsung Digitalkamera med 10, 2 megapixlar - Fotoram, DMTECH - En lott (vann 100 kr ![]() - Tågalmanacka och Rail Driver som jag ger till mig själv. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-12-25 klockan 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag fick alldeles för mycket. Hade fyra saker på önskelistan, men fick ändå:
* Mobiltelefon, Nokia 6600i. * Datorväska. * Stativ. * Välfodrade skinnhandskar (mina gamla åkte vidare med bussen som jag steg av i våras). * Kängor. * Fleksnes fataliteter. * Simpsons, säsong 12. * "Från Prins August till Skåningen", en bok som vid inköpet 1956 kostade hutlösa 14 kronor! ![]() * Två chokladaskar (jaha, hur ska man nu kunna gå ned i vikt...). * 500 riksdaler. * Trisslotter. Och så fick jag höra det vanliga ojandet från mor och far om att jag hade köpt för mycket till dem... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
7500 kr
Polermaskin Hammare Skärbräda Biobiljetter Presentkort på MediaMarkt Diskborste m.m.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Enligt min åsikt så kan man aldrig bli för gammal för att önska sig leksaker i julklapp, även om de i form och funktion förändras med tiden
![]() Vilket innebar att jag i år, efter lite lobbyverksamhet, fick bland annat ett Saitek Pro Flight Yoke System Så nu jävlar blir det flyga av... ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag fick
Iphone3GS biobiljetter tröja halsduk pressentkort objektiv en bok spel och lite mer ...