![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Vet att detta är fel forum. Har bett om hjälp på forumet "Allmänt om Trainz" fast ingen har något svar att komma med. Vet inte om cd-skivan rasat eller om det är fel på min dator. Kan inte installera Trainz längre som det är nu. Tacksam för tips. Kolla medskickad bild nedan. Med vänlig hälsning LokKalle
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Hadde något liknande fel för något år sedan. Löste det genom att kopiera skivan till hårddisken och instalera från hårddisken. Vet inte om det hjälper dig, men kan ju vara värt ett försök - och om inte det går att kopier - så kanske det tyder på att skivan är trasig.
pege |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej! Lokkalle. Varför har du postat samma fråga på två ställen för? Onödigt tycker jag. Så du vet till nästa gång.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Om du läser den inledande meningen i mitt meddelande en gång till riktigt noga. Så förstår du kanske vad jag menade. LokKalle
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag hade sådana problem tidigare, och då berodde det på ett löst minne. Men då fick jag blåskärmar och datakrascher också.
![]()
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Med vänlig hälsning LokKalle
KAH Senast redigerad av LokKalle den 2009-12-11 klockan 18:02. |
|
![]() |
![]() |