![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Skitbra alltså tackar nu kommer GBG rutten å "glänsa"... nu i veckan kommer Götaälvbron att bli uppdaterad och troligen blir spåren till Torp klara. CA: 23% är klar. Men dina Vp Man bussar fungerar inte , saknar någon tror jag , de e lite synd.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
konstigt de ska funka annars är det nog så att du får ladda ned orginalen från dls kanske de börjar just VP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Senaste nytt: Inom en snar framtid kommer Den gamla Götaälvbron i GBG där spårvagnarna kör på byggas om eller renoveras helt.
De har upp ståt mindre sprickor (även i Nordstan där en balk lossna) och den är byggd 1939. Men just nu bygger vi den ordinarie Götaälvbron som inte e klar än men detta är sista bilden ni ser av den innan den blir 100% klar. På bilden va den 40%klar! Här ser ni en tjuvskick på N.E. terminalen /Centralen håller på att växa fram! PS om någon känner till någon bättre uppfällbar klaff bron än den på bilden får ni gärna skriva här, den bron vi har nu e för vagnar inte bilder =( men om någon vet något så =).
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-12-07 klockan 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]() Citat:
Dessutom tror jag att det ser snyggare ut om du skippar klaffbron helt, och istället satsar på att bygga bron snyggt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jo jag funderar på att ta bort bron om ingen tipsar eller vet om det finns en bättre bro där bilarna kan köra med på. Den som finns nu har ju en mellanvägg och ingen väg=( ... som om nån vet nåt så säg till!
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej.. detta är inte rätt tråd men gäller Projekt GBG!
Du vet ju att på Projekt GBG kan man köra alla spårvagns linjer å senare ska man även kunna köra: - Buss ( vissa linjer) - Älvsnabben ( båt i Götaälv) - Tåg från Centralen å bort till KBA, malmö mm....runt om i Sverige Detta gäller för trainz 2009 och kommer att byggas på senare tid just nu letas för fult efter just "lok" bussar som man kan köra, båtar som liknar Älvsnabben.. Detta kommer å förekomma på olika rutter å Sessioner men tillhör ändå :Projekt Göteborg. Har du tips på Båtar eller moderna bussar( som går å köra, så tar vi emot de tipset! ) // Markus och Gampa - Projekt GBG
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nu är det bara utförandet och att fixa allt det där som är svårt...-.-
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
var kan jag hitta den öppningsbara bron
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2010-09-21 klockan 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
De var demo versionen du kör med ser jag, men bron ligger på DLS / CM2 / CMP
De finns dock väldigt många med samma namn, swingbridge heter den med nån siffra ex. Swingbridge 14 eller nåt , kom tyvärr inte ihåg exakt man ladda ner de broar som ser bekanta ut.. på V.1 som jag jobbar på har vi tagit bort den och har kanske inte kvar den i datan.. men den ligger på DLS så du borde hitta den, lycka till!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hej ska hålla tråden vaken lite , byggandet på går än med väldigt långsamt.. ( körkortet kräver mkt tid, har de i slutet på denna månaden hoppas jag, då kan jag börja bygga mera igen
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Snyggt jobbat
![]() För mig är de lugnt att de tar lite tid, speciellt när man vet att ni inom projektet är noga med kvalitet och att de ska vara så nära verkligheten som möjligt. Den som väntar på något gott....... ![]() |
![]() |
![]() |