![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Har just skickat mina scriptförsök samt senaste version av vagnarna och hytt. För att vila ögonen från scriptläsning har jag gjort om alphatexturen till framfönstren (efter att tillfälligt ha fått vindrutetorkarna att fungera). Det är otroligt vad man kan göra med texturer! (Ni ser väl att torkaren beskriver en sinushyperbolicuskurva? Inte det nä? - hmpf).
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2009-12-01 klockan 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jamen, den är ju helt läcker! Ser verkligen fram imot denna! Svenolov: Istort sätt så väntar vi (nästan) bara på dig! Snälla, kan du fixa scriptet nån gång, jag kan knappt vänta på att få denna jätte-perfekta-super-bra-välgjortda-perfekt scriptad (hoppas jag på!) -underbar- med inrednings-super-bra X7an!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Man blir stumm av beundran av detta otroliga bygge.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
svenolov jobbar stenhårt med skriptningen av vagnarna och med hans hjälp skall jag försöka koda hytten - men vi ser "änden på vagnarna" nu. Bilden visar hur vi fått två funktioner klara, vindrutetorkarna är animerade med på/av knapp. Bromstrycksvaktlampan är animerad och klar. Just nu håller jag på att göra ett funktionsschema för hur alla reglage påverkar varann i hytten.
Vi återkommer: