![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Jag tyckte den var verkligen bra!Den var inte för lång att köra och inga irriterande fartbegränsningar som det är i summer express!tillräckligt med tågmöten!Men en sak sknade jag!Och det var att få stanna framför en röd signal och invänta imotkommande tåg!Sånt tycker jag att är väldigt skoj!Men visst var det som sagt en bra aktivitet!
![]() /Johan |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Saknade depenndencies till Winter land | Kiefer | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-22 14:29 |
Morning Xpress | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-01-19 14:29 |
Winter Xpress utlagd på train-sim.com | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-01-14 19:18 |
X 2000 Photorealistic - Anmäl intresse! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-10-26 21:37 |