![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#26 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Modellen är i princip klar, jag väntar på script för att styra, fram- bak-ljus, vindrutetorkare, dag och natt inredning, koppel och övergångsbryggor, destinationsskyltar m.m. Jag skulle vilja ha några pålitliga och kunniga beta-testare för arbetet med scriptet. Jag skulle vilja att de som känner sig manade skickar ett meddelande till LAn på detta forum. Glöm inte att tala om vilken version av Trainz ni testar i! (2004, 2006 eller 2009). Jag tror den kan funka i alla? Några bilder på den (halv)färdiga modellen - allt körklart och fungerar utom det script-styrda.
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2009-11-12 klockan 19:35. |
|
![]() |
![]() |