![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Inlägget borttaget av mig själv
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-31 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Jag är ingen "surgubbe" eller gnällspik, men man bör respektera att uppladdningar av objekt, såväl ommålningar som orginal, på annan plats, kräver nästan undantagslöst ett medgivande från upphovsmakaren.
Ser inget vidare bra ut, och kan dessutom skapa problem för forumet om objekt distruberas lite hur som helst, utan någon koll på om upphovsmakarnas önskemål/krav följs eller inte. Kan dessutom bli problem om man söker tillstånd för repaints osv.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Det förstår jag...
Har nu tagit bort länken till Downloads hemsidan och har kvar direktlänk till ptram men kräver fortfarande regg, sen är länken för direkt nedladdning.