![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Självklart får du bygga en egen M31 an! Visa gärna bilder ochså =) när du börjar bli klar !
MVH: Projekt GÖTEBORG !
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag kan väl anmala mig till betatestare. Jag är väl ganska, förlåt riktigt petigg med rätt och fel. Har varit i gbg nåra gånger så lite känner jag väl igen. Banor tåg och sådant är alltid kul att ha, såklart.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Denna ser man fram emot!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
X2an, nu har du kommit med i listan =)
2 platser kvar (den första platsen är för Affe som ändå bygger en vagn =) ) Och du Affe, eftersom du ändå bygger en m31a så skulle du kunna fixa/bygga en högre pantograph? Märkte att de andra m31 vagnara hade en ganska liten. MVH/ Gampanat & Markus; Ledarna av Projekt Göteborg och skaparna av Göteborg City.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-28 klockan 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Vad sägs som att gör något som du har först i världen med något ( du +3till) ???
- Vill du vara en av de 4 som är först i Sverige eller till och med först i världen med att testa: Projekt GÖTEBORG ? - som BETA testare får du till gång till den o-utsläppta GBG rutten som byggs förfullt just nu...vilka krav? kolla inlägg nr:4. + plus att du bor i Göteborg eller känner till det hyfsat bra, speciellt spårvagnarna. - Skicka bara ett inlägg i så fall och skriv att du är intresserad vi har just nu 2 platser kvar! ( kan släppa in en 5:te till person till TR09 rutten, ett kanske då) - Rutten för TR09 blir klar någon gång under nästa år! En "läskade" bild mitt under bygg tiden! Bilder från dagens bygge 70 % av Hisingen blev klart idag!( spåren och broarna) BILDERNA ÄR TAGNA PÅ Hjalmarbrantningsplatsen en extra linje till Nordstan under Gårda vagnshalls mässan fick sättas in !
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-28 klockan 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Är gärna med och testar!
Ser bra ut detta, lycka till!! ![]() |
![]() |
![]() |