![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
oki om de e lösningen kan du väl lägga upp den ( främre vagnen) med de motorljudet så alla vi kan få M31 :An?? Snäääällllla!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Felet kan ha varit enginespec för Icetram (jag hade angett 164988:6066) har nu angett 6006 som är en äldere version. Hos mig funkar allt OK (TS2009).
Vi gör ett nytt försök - rapportera hur det går!
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Jag använder också ts09. kanske den inte är anpassad för 2006. Fast det borde den inte vara. Min ända värsta misstanke är att du kan har fått något spionprogra eller liknande, men de skulle inte vara troligt. Jag vet att lan inte sänder ut något virus i sina saker.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Jag ska pröva detta nu och återkommer i mon om jag hinner med ett svar.. om det fungerar... sorgligt om de e nåt spionprogram eller nåt de e ju typ Lans arbete poff o-möjligt att användas för oss med 2006 (2009??)
![]() |
Taggar |
göteborg, gslittm31, spårvagn |
|
|