![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2009
|
![]()
As I see your language is not my strong
![]() Greetings again. Portu
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() The correct widht on "Roslagsbanan" is 891 m/m. So if you're interested in making a new boggie, it will be welcome.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
But please, if you want it to, why don't make bogeys to your creation in the narrow gauges that are most normal, and what will match in with the loco. I think that the model was VERY beautiful, but have you heard something about the driver command "Change destination sign"? It will change the destination without any problems, and the name's attachmed point (did I spell that right?) is on the perfect place and I hope that you can fix so it will have working text that the command "Change destination sign" will work with. That will make the train almost lake the trains at the swedish line "Roslags banan" That are a 36NG line. The new trains that drives there looks almost like that repaint "ekandal" did.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Originalet fungerar inte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Själv fick jag 3 st Missing dependencies.
Corona rounded red. Corona rounded white. Sar Anr 830 Class 970hp Enginespec. Dessa fanns att ladda ner via CMP. När detta var gjort, så fungerade både orginalet och Roslagsbanan. EDIT: Har du laddat ner rätt orginal. Euskotren UT300. Det finns en annan, som är väldigt lik och som heter Euskotren UT200.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-10-15 klockan 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det är rätt original
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Kan du lÄgga ut buss som finnns dÄr i hÖrnet pÅ bilden den fÖrsta pÅ spÅret .
![]() |
#8 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Minns inte hundra säkert, men jag tror att dom finns här på downloads eller på DLS.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Bussar fins här http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22990
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ghlight=bussar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Jag provade att ladda hem filerna roslagen1 och roslagen2. Filerna läggs in i Manager Content, men visar också missing dipendencies (med reservation för felstavning där).
När man är inne på Railyard så är tåget med i listan men syns inte när man klickar på den. Det här är ett problem som jag har stött på ett flertal gånger när jag laddat hem vissa lok och vagnar. Jag har somsagt ingen större erfarenhet i hur man lägger upp och arbetar i Manager Content, men vad kan detta bero på? Min första tanke var att tågen inte fungerar till TRS2006 utan endast till de senare versionerna. Är det någon som har någon aning om hur man gör för att kunna få in tågen som inte syns i spelet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Snyggt!
![]() Om någon här kan scripta tåg generellt till TRS så kan jag skicka över mina gamla x10p 3d-modeller. Har dock tappat bort vissa texturer.
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Finns det en speciell inredning till det här tåget? Kan någon lägga upp en bild på inredningen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Det är samma inredning som orginaltåget..
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Lite OT men var hittar du den där ursköna perrongen? :P
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |