|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Göteborg, Sweden.
Inlägg: 277
|
Till bönan:
Intressant med lite nytt. Kan man använda dina filer till MSTS utan -bin? Vad är det i filerna som hänvisar till -bin? Kan man ta bort det i så fall? Jag har läst om så mycket strul med MSTS-bin så jag har inte installerat detta. Hälsningar Olle M |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
Hej! Jag tror inte att något KRÄVER MSTSBin, däremot får du ingen bakåthytt utan tillägget. Jag har för övrigt aldrig haft några problem med MSTSBIn.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Göteborg, Sweden.
Inlägg: 277
|
Jag jämförde eng-filen GC_RC4_1290 i både original och den som du har lagt ut, dom verkade helt identiska. Är det MSTS-bin som kan fixa bakhytten?
Hälsningar Olle M |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 542
|
Nej, eng-filerna är inte helt identiska. I orginal-filerna är motorn MYCKET starkare än irl, men det märks inte om man inte läser igenom hela filen rad för rad och jämför.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|