![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() . 1:Installera (om du/ni inte redan har gjort det)) vagnarna. 2:Högerklicka och välj "edit in explorer" i CMP eller "clone" först om ni vill ha kvar orginalet. 3:Leta reda på filerna med samma namn som Ian's filer. 4:Zipa upp filerna som Ian skickat, klistra in och låt filerna skriva över/ersätta dom befintliga filerna. 5:Byt namn på den vagn som ni ev. har clonat, "usernamn". 6:Edit-commit. 7:Tuta å kör.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-09-05 klockan 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Detta kan verka segt men som jag sa lite tidigare jag vet typ ingetom sånt men lite allafall. Ekan du sa att jag skulle installera in den filen i CMP, men hur ska jag göra de, om CMP bara kan installera in CDP filer men den filen är en Zip-fil/Tga..???
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
![]()
finns det någon sida man kan titta på spårvagnar till tr2006?
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]() Citat:
Du ska alltså inte öppna zipfilen med CMP, och *.tga är ett bildformat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
FRÅGA:1
![]() Jag vet tyvärr inte hur man gör i själva winzip-programet alltså, ja e ingen höjdare på sånt..... FRÅGA 2: Jag har lärt mig mkt här på forumet av ER som e Proffs på sånt men jag tänkte så snart ja e klar med GBG City ladda upp den kan man göra så att dom "separata" delarna kommer med som att du behöver material från banan Amsterdam Tramday , Stockhol subway..(från CMP)osv... går de att göra så allt material installeras in Automatiskt så de hjälper lite för dom som tar ned GBG C.? tack så länge.......... ![]()