![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Den gamla livsmedelsaffären i Släp i 50-talsskrud - jag tror det var Komsum, men är inte säker så jag har gjort en skrivbar namnskylt.
Ni kan själv ändra färg och storlek i config.txt: KONSUM effects { name { kind "name" att "a.name" name "name" fontcolor 51,102,153 fontsize 0.3 } } ICA effects { name { kind "name" att "a.name" name "name" fontcolor 150,39,76 fontsize 0.5 } } Inredning och skyltfönster är gjorda från digitalfoton som jag tagit i min lokala affär resp. fiskbil. Ingen Copyright: = Ni har full frihet att "kladda" med texturerna till mina alster och även ladda upp era varianter!!!!!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2009-09-01 klockan 14:21. |
![]() |
![]() |
Taggar |
byggnader, gsj, säröbaban |
|
|