![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag tänkte lämna forumet nu, tröttnat på stämningen här. Får se om jag kommer tillbaka nån gång i framtiden. Man kan kanske se det som en paus på obestämd framtid. Men jag vill tacka för åren som jag varit medlem och fått fototips och kommentarer på mina bilder som gjort att jag utvecklats i mitt fotande. Kommer nu gå över till ett annat forum för endast foto. Kommer kanske bidra med tågbilder lite då och då, eftersom det nog uppskattas mer här än där
![]() Men som sagt - tack så mycket för hjälpen. P.S Om ni skulle vilja fortsätta se på mina bilder så kommer mickesfoton.blogg.se att uppdateras lite då och då ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-07-26 klockan 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hej svejs och lycka till på det nya forumet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jahapp... Två avhopp på kort tid, känns som att hela forumet börjar skena nerför backen just nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej då ,, lycka till i framtiden ,,
Vill säga att alla dina bilder har varit väldigt fina ,, Ha ^ de hoppas du kommer tillbaka snart ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Inte för att jag bryr mig ett dugg om vilka som "hoppar av", men vad jag kan se har bara denna tråds skapare offentliggjort sin egen "avgång".
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |