![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
För då kan du inte ha fått med allt och just den mappen innerhåller mest material utav alla mappar från skivan. Skivan ligger på ca: 286MB och mappen Svenska Tågverkstäder ca: 191MB. Så då har du gått miste om ca: 2/3-delar av allt material från Svenska Tåg 2005.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag laddade hem hela svensla tåg 2005 på nytt igår, men inte heller då kunde jag hitta de! Någon aning om hur jag ska göra för att få med allt?
![]() Jag testar att ladda hem det igen nu, så får vi se hur det går... Senast redigerad av Johan.spe den 2009-07-22 klockan 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Då kom allt med under den mappen! Ska nu se om de finns inne på trainz,
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nu finns spåren där! Men inte exakt samma som på bilden, då de är precis de jag vill ha
![]() Jag hittar inga spår som har typ såndär upphöning med ballast under... Ni fattar nog! Hur får jag tag i de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Finns A, A-B, B och C. Dom det står C på, där går banvallen ner en bit på, så att man kan använda dom i svackor m.m.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |