Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-05-26, 22:37   #26
Json
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: At the east side of nothing
Inlägg: 1 024
Standard

[quote=sealpower;184620]Tackar och bockar,
Jo det finns en sådan funktion och ska nog försöka använda den... inte för att vi kommer särskilt bra överens den och jag..

Citat:
Ursprungligen postat av korvtiger Visa inlägg
Lycka till med animeringen!
QUOTE]
Jo kan nog behövas, slidstyrningen blir en mardröm, men jag har ju fått en massa ref-material att gräva ner mig i

Mest jobbat med smådetaljer idag och polygonantalet stiger för varje timma, visserligen lite kvar innan jag når upp till AB4'an *host*
Efter all denna highpoly mani börjar jag nästan fundera på att gå tillbaka och ge Iore en ansiktslyftning eftersom det var ett projekt från den tid då jag fortfarande höll någon standard (Iore och boggien till AB4an väger ungefär lika tungt)

En liten bild, människo med mycket ork och lite att göra kan gott roa sig åt att hitta nya grejer...
En spontan tanke, mer än att det är chuusigt, är att grejjorna i rörelsen ser lite klena ut, ffa vevstaken, den brukar vara lite biffigare än de andra pryttlarna.
Json besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009