Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Downloads

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-01-2009, 03:00 PM   #1
KMW
Medlem
 
Join Date: Feb 2005
Location: Karlstad, Sverige
Posts: 988
Default Svenska stugor/Swedish Houses

... tåga vi förbi.
Inte så märkvärdiga och främst avsedda att användas på lite avstånd.
Men ger ett svenskare intryck än vad som finns annars i KRS.
Några olika modeller i rött, vitt och gult. Tänkt att det ska bli fler så småningom.

/Anders
Attached Files
File Type: zip KMW - Swedish Houses.zip (603.1 KB, 1167 views)
KMW besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 02-01-2009, 03:04 PM   #2
bönan
Veteran
 
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
Default

Ah, underbart! Passar utmärkt till min rutt! Hittils har jag bara byggt tätort och skog, men nu passerar rutten ett mindre samhälle(Vikarbyn) och där passar dessa hus utmärkt!
Tackar!
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-21-2009, 10:27 PM   #3
Hawk
Veteran
 
Join Date: Aug 2001
Location: Mölndal
Posts: 4,267
Lightbulb Bilder !

Hej
Vore ju kul att kolla på några bilder på husen....
__________________

Hawk besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-22-2009, 12:41 AM   #4
Mazz
Hedersmedlem
 
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
Default

Här är översiktsbild på KMW:s hus. 4 olika typer, plus garage. 3 olika färger. Totalt 15 byggnader om jag räknar rätt.

Attached Images
File Type: jpg KMWhus01_900.jpg (116.4 KB, 1089 views)
File Type: jpg KMWhus02_900.jpg (150.7 KB, 1089 views)
__________________
/Mazz

www.banbyggarna.se ... ... ... www.nbvj.se
Mazz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 11-29-2012, 03:11 PM   #5
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Hej!
Ursäkta att jag tar upp gammal tråd. Huset "Small Yellow House" saknar natttexture. Det lyser mycket. Hoppas på uppdatering av detta.
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-28-2013, 10:04 PM   #6
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Quote:
Originally Posted by Totte View Post
Hej!
Ursäkta att jag tar upp gammal tråd. Huset "Small Yellow House" saknar natttexture. Det lyser mycket. Hoppas på uppdatering av detta.
Ingen som har tid att fixa?
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 05-04-2014, 04:35 PM   #7
jibeh
Medlem
 
Join Date: Feb 2014
Location: belgium
Posts: 16
Default

i have still the same problem !
Huset "Small Yellow House" saknar natttexture. Det lyser mycket. Hoppas på uppdatering av detta.
Fluo house !!
jibeh besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 05:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009