![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ja, då var det så klart som jag kan få det. Stockholm C- Arlanda- Uppsala, en strecka på 69 km. Distansen i TRS är nära nog rätt. Det är mer signaler nu än i V1.0, men det är ändå inget korrekt svenskt signalsystem. Hastighetstavlor är delvis utsatta. Om någon vill gå loss på dessa fel så är det bara att PM:a mig.
![]() OBS! Förutom en hel del built-in content i TRS06 samt en massa saker från Download Station så kräver rutten bl a spåren som blev uppladdade tidigare i denna tråd, lufledningarna som finns i tråden med samma namn i landskapsdesignforumet, både Svenska Tåg 2004 & 2005 krävs, finns på Banbyggarna.se, från Banbyggarna.se behövs också bl a Sala stationshus, Preem bensinmack mm. Pussgurkans tunnlar som finns är på forumet behövs också, liksom STW vägskydd av senaste versionen. Jag hoppas att ni uppskattar rutten! ![]() PS: Kommentera gärna själva rutten, inte verklighetsgraden. Kom ihåg att jag har sagt åt er att ni ska se det som en fantasirutt! ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Du är jätteduktig att bygga banor fortsätt med det, Stockholm-Arlanda-Uppsala är ju helt kanoners alltså 100 poäng och ett stort tack för att du la upp Luftledningarna för nedladdning här på forumet. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Tack för berömmen!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Ny version (troligen den slutgiltiga, iaf från mig). Fixade grejjor:
ATC Baliser vid alla signaler & hastighetstavlor Hastighetstavlor över hela rutten Fixade en konstig kontaktlednig Fixade marktexturer som fattades OBS!!! Jag la med kontakledningarna & spåren som har laddats upp tidigare i tråden. OM någon tycker att jag har gått för långt så lägger jag omedelbart upp en version som bara innehåller rutten. ![]() EDIT: Rutten är också tillgänglig på DL, eller kommer iaf att bli. Det är en version som bara innehåller rutten och en session.
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2009-04-18 klockan 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det ber vi att få tacka så mycket för, är Rosersberg och Märsta med? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Nej, det är de inte. Men kanske kommer i frammtiden.
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja, det håller vi tummarna för, det vore väldigt kul. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |