![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har du inte hört talas om de nya diesel-x2000?
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hahaha! Man kan genom inställningar bocka bort luftledning om man inte vill ha och bara ha stolpar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bönan & Micke: Tack för att ni gillade bilden.
Citat:
![]() EDIT: Nu har vatten och kontaktledning kommit tillbaka, men jag ångrar att jag ändrade grafikinställningarna för nu är MSTS välldigt grynigt, fast jag kör med originalinställningar. Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-04-05 klockan 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
har du vært så tørst at du har drikket opp vanet
![]() gå inn på ekenskaper på trainsim så trykker du på avansert og der finner du vann trykker du på den får du vann
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Nej faktiskt inte...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
det med grafikken kan også justeres der vis vi ser på minne innstilinger så er det følgende
Detaljer på fjerne objekter 2000 Detaljer på landskap 100 antal Synlighet på Landskap 10 landskap kvalitet på objekter 3 landskap kvalitet på textures 3 tog kvalitet Detaljer 3 tog kvalitet textures 3 det er mine instiliger sonm jeg er fornøyd med
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det kanske har med upplösningen. Sätter man den för lågt ser det jättekonstigt ut. Jag har den på 1024x768 med 32 bitars färg. Det funkar utmärkt.
![]()
![]() |
#8 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
Nu har det löst sig. Hade råkat ställa in på 16 bitars färg, och det blir ju inte så bra. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |