![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Download Station.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, det är två tågsätt av X10 3119 och 3165 som Bengan fixat till trainz. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Arlanda heter Premetro Island Station och Stockholm Central heter Terminus Station. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hei jeg mangler en Kuid til denne fine rute. Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i denne her: Kuid: 141259:1146 ?
![]()
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Det är en tunnel jag har använt, den finns här på forumet och länken är http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...hlight=tunnlar.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hei takk for hjelpen.
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
På tal om det så har jag inga luftstolpar i Ostkustbanan, vad heter dom luftledningarna som du har använt Bönan? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Nu är det så att jag har installerat allting som går från Installedlistan, det var över 3000 saker, jag har även installerat allt från svenska tåg skivorna och på Download station finns ingenting som heter Cat 1 t.ex, jag har även laddat ner allt som kan laddas ner till Ostkustbanan genom CDP nedladdningen, men ändå kommer inte splinesen upp, vet du Bönan vad det kan bero på? Det bästa vore om du kunde dra dig till minnes varifrån du har tagit dessa splines och exakt vad dom heter, för nu har jag kollat så långt jag kan.
Okända kuider var ganska många. mvh Johnny Nilsson Senast redigerad av Jonmpa den 2009-04-15 klockan 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
Hej! Jag luskade runt lite i CMP och kom fram till följande: Alla missing kuids utom den allra sista är gjorda av Emges, och följer med i Svenska tåg 2004 eller 2005. Testa att installera allt igen! Den sista är en grej byggd av KalleLok, och heter "Kvarteret Gotes". Det finns att ladda ner här på forumet.
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Det ber jag att få tacka för, men Kvarteret Gotes av KalleLok har jag sökt efter här på forumet med sökfunktionen, men jag hittar den inte var kan den finnas här på forumet? mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |