![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ni andra! Ser det ut likadant för er som kpf93 visade bilden?
Troligen misstänker jag om Trainset_ugb och consist_ugb som är problemet. Pröva kopiera tågfilerna från trainset_ugb till trainset och likadant med confilerna från consist_ugb till consist.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-03-15 klockan 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, jag vet inte då tyvärr
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser likadant ut för mig, förutom att jag har en trainset_e consist_e också. Berlin Subway installationen gjorde mapparna. Men pröva rådet som Totte gav Kpf93. Fungerar det inte så ominstallera Berlin Subway.
Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-03-15 klockan 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Roliga är att jag har ominstallerat det 3 gånger redan, och nu funkar inget inte ens vanliga MSTS :S
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
MSTS-update och MSTS-bin. Sen installerar du NewRoads och X-Tracks. Då är MSTS fullt utvecklad. Sen kan du ta rutterna och tågen du vill installera. Lycka till! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nu funkar absolut inget, man kommer in i spelet men sen när man startar rutten stannar skiten upp sig och allt. Hur byter man till kompabilitetsläge då 785? Senast redigerad av kpf93 den 2009-03-15 klockan 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Högerklicka på Berlin Subway-ikonen och välj egenskaper. Klicka sedan på fliken Kompabilitet. Bocka sedan i rutan Kör detta program i kompabilitetsläge för och välj Windows XP (Service Pack 2) i rullistan.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Men har redan tatt bort Berlin subway ännu en gång men har gjort som det stog i ett tidigare inlägg och nu kommer dessa Error's
--------------------------- Error: continue? --------------------------- Failed to open texture file Global\Textures\liteglow.ace --------------------------- Ja Nej --------------------------- Denna --------------------------- Error: continue? --------------------------- Failed to open texture file Global\Textures\smokemain.ace --------------------------- Ja Nej --------------------------- Och denna --------------------------- Microsoft Train Simulator --------------------------- Nozzle initialization failed. --------------------------- OK --------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Windovs XP Service pack finns inte i listan när man väjer ikonen Berlin Subway, av nå'n anledning. Den brukar finnas där när man väljer andra ikoner. Dock finns Windovs 2000 m.m. bara så att du vet det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Byt inte bort mapparna som Totte sa, då kommer inte Berlin Subway att fungera! Har du vista? Isåfall måste du köra det i kompabilitetsläge som Windows XP. Fick också det felet i början.