|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2009-02-21, 10:54 | #16 | |
| Tidigare Ruben Reg.datum: Oct 2008 Ort: Stockholm 
				 |   Citat: 
  Jag har "backup" på alla tåg, objekt och rutter som jag laddar ner. Nu är det bara att vänta och se om Pierre lägger upp länken... C20 Fantasy, finns det redan ommålat? Trevlig helg!   Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-21 klockan 11:07. | |
|   |   | 
|  2009-02-21, 11:28 | #17 | 
| Veteran Reg.datum: Jul 2008 Ort: Fagersta 
				 |   

Jo, jag var ganska ovan vid hur man gjorde på den tiden.  Jag hade MSTS i över 3 år(!) innan jag ens visste att det fanns add-ons... Det var ett elände innan jag lärde mig att installera det. Trollhättanrutten var det första jag lyckades installera. Det var sannerligen en ljuvlig känsla!     
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2009-02-22, 08:42 | #19 | 
				 |   

Den där länken funkar inte. Det står att det är en privat plats. Kan du skicka svaret i ett PM till mig?   
				__________________ Mvh Björn  Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora | 
|   |   | 
|  2009-02-22, 09:47 | #20 | |
				 |   Citat: 
  Men när Pierre hittat tåget på sina skivor (om han gör det) så kanske han kan lägga upp den på Banbyggarna  om han har lust. | |
|   |   | 
|  2009-02-22, 10:51 | #21 | 
				 |   

Ja, det vore ju bra. Och sen vore det bra om jag fick tillstånd att släppa ett "tågpaket" med min rutt, som innehåller de olika tbanetågen som finns!   
|   |   | 
|  2009-02-23, 21:17 | #22 | |
				 |    Citat: 
  Installationen gick utan problem och tåget var riktigt fint tycker jag, men caben var inte alls lik C20 tyvärr.   | |
|   |   |