![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
cmp filen. ursäkta om jag var otydlig. och nej jag har inte läst manualen. anledningen till att jag började kolla runt efter en tågsimulator i första hand är att jag är fordonsförflyttare och mitt jobb går ut på att flytta, köra öresundståg (x31), regina (x52) och pågatåg (x11). Dock pratas det om varsel och då tänkte jag kanske plugga till lokförare. Så det jag egentligen vill är att hitta ett snyggt spel med riktiga svenska signaler och banor i skåne, med x11 och regina och x31 primärt. så jag kunde övat på huvudsignaler och annan skyltning som man ej använder som växlare, men som man skulle använda om man pluggar till lokförare...
![]() Man kan aldrig få samma känsla, absolut. Men jag vill som sagt öva på signaler. Som exempelvis, pågatågen mellan malmö c - ystad. Mvh |
![]() |
![]() |