![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
kan man fundera till imrogon ?
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Fredrik, går säkert ut med deadline i god tid, så det är nog ingenting att oroa sig för. Jag är mer orolig. Att många lägger in intresseanmälan, som är minderåriga utan målsmans tillstånd. Att 30 intresseanmälningar helt plötslig bara blir 15, när det är dax för betalning. Så jag vädjar till er alla, som är minderåriga. Fråga era föräldrar både 1, 2 och 3 gånger. Innan ni gör en intresseanmälan.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-01-14 klockan 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
|
![]()
Ja självklart!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Kommer modellerna vara till Trs 2006 också eller bara 2009 och dom andra två som är nämnda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
Som det ser ut nu endast TS-2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, jag är mer intresserad av Rc 4-6... Kommer dom nångång senare?
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
|
![]()
Var med nu så bidrar du
![]() Vi söker möjligheten att kunna bygga en 3D-modell som bygger på Rc1/Rc2. Får vi denna möjlighet öppnar sig dörren att få till hela serien. Det vill säga
blir alla möjliga att få till så ni som har intresse i något av dessa bör anmäla sitt intresse! ![]() Senast redigerad av Fredrik den 2009-01-14 klockan 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Är i valet och kvalet...
Å ena sidan är detta en god idé och ju fler som är med, ju billigare blir modellerna. Å andra sidan är jag intresserad att få dessa till MSTS 2. Och MSTS 2 kommer ju inte än på ett tag, så det känns dumt att köpa nått man inte kan använda! Vad göra, vad göra?????