![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag jobbar på min första rutt i TRS 06 och undrar nu hur man gör en sjö. Jag undrar också om det går att göra egna stationsskyltar med egna namn. Tack för svar!
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2008-12-27 klockan 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
när du gör en sjö går du längst upp på Water nåt är inte inne
om du inte ser så trycker du på gropen ner och i vänstra hörnet finns det typ någon ett + vatten grej där trycker du och öägger på gropen som du har lagt hoppas jag hjälpte till! Senast redigerad av simhag8 den 2008-12-27 klockan 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
Kan du förklara? ![]() /Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
mm.. vet hade lite bråttom .. 1:men när du trycker längst upp på menyn där du kan ha objects räls och paint längst upp på den menyn trycker du :2
sen när du har gjort det trycker du på gropen som visar ner så klickar du där. där trycker du vill ha sjön! 3 i vänstra hörnet så är det något blått den trycker du på så lägger du den på gropen där du vill ha sjön 4 sän brevid den knappen ser du att der en pil upp och någon blått och en pil ner. där trycker du när du ska höja eller sänka om du inte fattar skriv det ..... M.V.H Simon Hagen ![]() ![]() Senast redigerad av simhag8 den 2008-12-27 klockan 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ska ta och se om jag lyckas göra en sjö senare. Om jag misslyckas, så säger jag till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
japp du kan få bättre info i sådana fall: annars kan du gå in på banbyggarna och ladda ner hus och bensin mackar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
det var fel ämne av mig skulle skriva det på ditt andra ämne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det finns en ganska enkel väg att gå när man söker svar på frågor som denna.
Står iof på engelska men det finns tydliga bilder på t.ex hur man gör en sjö m.m. Verkar inte som att det är speciellt många som använder sej av den, det är ju trots allt en beskrivning på ALLT som har med spelet att göra. |
![]() |
![]() |