|   | 
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Thread Tools | Display Modes | 
|  12-14-2008, 12:00 AM | #1 | 
| Medlem |  Lador 

Glömde visst bort att släppa de här... Allt för att förgylla den svenska landsbygden som produceras av våra skickliga ruttbyggare här på forumet   Paketet innehåller 3 olika variationer av samma lada. Och de finns att hitta i surveyor under namnen Barn_swe01-03 Paketet kommer även att läggas upp på DLS inom kort. 
				__________________ UVW = Usch, Vilket Wansinne   | 
|   |   | 
|  12-14-2008, 12:18 AM | #2 | 
| Veteran Join Date: Jun 2008 Location: Sundsvall 
				 |   

Fantastiskt fina   .. Varit efterlängtad ända sen du visade bild på den, och nu blev det tre varianter dessutom. Man tackar och bugar djupt. MVH. Ekan. PS. Ser fram emot att höra hur det går med personvagnen för dej. Last edited by ekankal; 12-14-2008 at 12:20 AM. | 
|   |   | 
|  12-14-2008, 12:34 AM | #3 | 
| Tidigare Krille400 Join Date: Oct 2004 
				 |   

Snyggt.  Tackar tackar. | 
|   |   | 
|  12-14-2008, 11:27 AM | #4 | 
| Medlem Join Date: Jan 2008 Location: Uppland, Sverige 
				 |   

Man tackar och bockar!    Hur går det föresten med vattenkokaren? Är "kraftöverföringen" för komplicerad?   
				__________________ -k- | 
|   |   | 
|  12-14-2008, 11:45 AM | #5 | 
| Medlem |   

Åh, underbart! Såna finns det många av i Jämtland, har saknat dom enda sen jag flyttade upp hit. Ruggigt snyggt!   
				__________________ På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. | 
|   |   | 
|  12-14-2008, 08:58 PM | #6 | 
| Medlem Join Date: May 2003 Location: Östergötland 
				 |   

Mycket snygga   Tack så mycket!   
				__________________ Mvh Alexander | 
|   |   | 
|  12-14-2008, 09:29 PM | #7 | ||
| Medlem |   Quote: 
 Quote: 
  hehe, har haft lite mycket att göra ett tag Studier och skit som upptagit var dag , men nu över jul kan det nog bli något med hjul (sämsta rimmet nånsin  ) Sett ur ett seriöst perspektiv så ska jag nog försöka få något gjort runt helgerna. Antingen något av dem eller något av mina andra halvfärdiga projekt (både sådana som jag visat här och sådana jag inte visat) Listan kan göras lång... Spårvagn M1, Litt AB4, Litt S1, Litt B, Litt R, ?Litt Iore?, Litt T44-(didn't see that coming), diverse jordbruksgrejer, några skogsmaskiner, en bunt snöskotrar, en kombination mellan en puch-moppe och en dressin  och en massa annat som ligger i modell mappen. Bara att hålla tungan rätt i mun och även få ändan ur vagnen. Tackar och bockar för alla fina kommentarer jag fått 
				__________________ UVW = Usch, Vilket Wansinne   Last edited by sealpower; 12-14-2008 at 09:49 PM. Reason: addition | ||
|   |   |