![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej
Jag har en undran om jag beställer digitalversionen. Hur är det får jag Betaversionen eller hur är det ? Är inte intreserad av Beta å är det riktigt att det kostar bara runt 80:- M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
En betaversion betalar man ALDRIG för. Säljs det så är det en skarp version. Versionen (download) på Aurans hemsida kostar $39.95 AUD vilket i Svenska pengar motsvarar 213.67 (dagens kurs). Vad du fått 80.00 ifrån vet jag inte.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej igen
Det stod $ 9.99 under download men som vanligt kanske jag läste fel. min engelska är ju inte så bra. men tack för svaret M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
Hur jag än letar efter Trainz Simulator 2009: World Builder Edition (Digital Download) på den sidan Fredrik hänvisade till så kan jag inte hitta något annat pris än $39.95 AUD.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
OK
Jag litar på dig jag tackar för svaret M.V.Trainzhälsningar Coffiehans alias H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
hej fins det rc lok(rc6) kan någon ladda upp det plz!!!
|
![]() |
![]() |