![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej
Bygget på denna rutt är numera återupptaget. Skall snart börja jobba igen och då får jag se hur mycket tid det finns. Har bestämt att rutten kommer att bli "Swe-Dan" dvs att en del av rutten kommer att vara svensk (ca 70%) och resterande dansk. Kan även tala om att den danska delen får el. Bangårdarna kommer att få el där "stambanan" går, dvs de spåren som går in till plattformarna, resterande av bangårdarna får man tuffa runt med diesel. Detta bara för att man skall kunna bygga bangårdarna lite mer detaljerat. Finns ju en del kul man kan hitta på. Varför blir det då så här? Ja det undrar jag själv ochså. Kanske har man fått lite ideér från Tottes Swe-Nor-rutt vad vet jag. Det var bara en idé som dök upp. Ochså kanske en liten utmaning att få signalsystemet att fungera och lite andra utmaningar. När rutten blir klar är ju en fråga som alltid dyker upp här. Ja det vet nog ingen, tycker bara att det är kul att göra något annat emellanåt, men blir den klar så blir den klar. Jag kommer att visa bilder under tiden, kanske man kan inspirera någon annan till att bygga. MVH Kenneth
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() |
![]() |
![]() |