Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-06, 21:46   #11
_gege
Medlem

Reg.datum: Aug 2007
Standard

Håller med. Vore kul att veta hur dessa ser ut, samt vilka som tillhör vad. Jag vill inte jämt och ständigt vända mig emot samma person och dennes inlägg, men det kommer inlägg efter inlägg som talar om grupperingar och sprickor inom forumet, men inte ett enda namn har nämnts (förutom att jag tydligen tillhör grupp 1 då)?

Skriver man saker som dessa och i princip anklagar halva forumet för favorisering samt utfrysning av nybörjare så får man vara beredd att backa upp dessa ord, och det ordentligt i form av konkreta exempel och fakta. Nu har du visserligen länkat två trådar som exempel, men jag tyckte det var helt vanliga trådar.

Mulles bild exempelvis har ju lite av en historia bakom sig, då han hade oturen att få GC's skabbigaste kärra. Detta beklagar han sig ironiskt över, och har därmed lagt nivån i tråden. Detta gör att andra spinner vidare på samma sätt, vilket jag inte tycker är konstigt?

Hemulens bilder är vackra, och jag vill inte på något sätt förringa dem, men jag tror att bilder som berättar något speciellt generellt sätt drar mer kommentarer. Detta är bara mina egna tankar. Det är nog inte fel att inbjuda till diskussion genom att bifoga kanske en lite historia i samband med att bilden togs, eller hur man tänkte när man tog den.

Senast redigerad av _gege den 2008-09-06 klockan 21:47.
_gege besöker inte forumet just nu  

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:54.