![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Julian den 2008-08-13 klockan 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hehe, smart svar Julian
![]() Men han hade kanske ett datum eller något sånt , det var de jag var ute efter , hehe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Det är omöjligt att veta när den blir klar eftersom det är många som bygger till banan. Så alla jobbar ju i sin takt. Jag passar på att säga att jag drar mig ur det här projektet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Slash 2: Mmmmmyyys! Tummen upp får även du!
![]() Andreas: Finns inget datum - detta projekt släpps när alla byggare tycker att det känns okej att släppa det vidare, och när det är... Ja det vet då ingen här. Bara framtiden himselve. Den som väntar på något gott....*plockar fram chokladen*
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
En bild från en nystartad modul som förr eller senare ska sättas ihop med den jag redan visat bild från:
![]() Bilden föreställer centralstationen i Fiskeborg. Stationen består av totalt 8 spår, varav 1 är reserverat för lokalbanan ut mot skärgården och 2 för pendeltågen i området. Öster om centralstationen finns en uppställningsbangård med två serviceplattformar. Visar fler bilder när jag kommit längre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ser riktigt riktigt snyggt ut!
![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Medlem