![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
Bild nr två ville jag ha det lite ljusare. Upptäckte att bilden var lite mörk först när jag kom hem. Visserligen har jag börjat med raw format men bilden vart lite för mörk och fel exponerad när jag drog i reglagen en aning för mycket. På bild tre valde jag en längre slutartid för att kunna mixtra lite med kontrasten och med ljuset därav en ljusare bild ![]() Men jag tackar för dina tips och kommentarer ![]() Hoppsan glömde svara på din fråga om vad jag har för optik. På just dessa tre bilder har jag använt mig av Sigma Apo DG 70 - 300 mm 1:4-5.6 Macro 200 - 300 mm med en närgräns på 0.95 m
Jag vill ha all form av kritik, både teknisk och konstruktiv kritik Senast redigerad av Jared den 2008-02-06 klockan 10:23. |
|
![]() |
![]() |