![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Tack alla ni som svarar men ni missar ju lite av frågan.
En Intel core 2 duo blir det med säkerhet. Men vilken. När jag läser CPU tester så står det att programmet måste vara skrivet för flera kärnor för att det skall vara någon nytta med Intel core 2 duo. Och även om Trainz2006 tar hänsyn till nyare grafikkort så kan jag inte se att det skulle vara skrivet för flerkärnade processorer. Så tillbaka till min fråga. Vilket är den billigaste Core 2 duo processorn jag kan köpa utan att förlora i kraft gämfört med min gamla Pentium 2.8? Likaså hade jag tänkt köpa ett GeForce 8000 kort. Men vilket? Jag vill ju komma så billigt undan uatn att det blir sämre än vad jag har haft idag. Förresten finns det någon här som kör Trainz2006 på Vista 64 bitars? |
![]() |
![]() |