![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jag kanske till och med slänger in din dator i hytten nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
|
![]()
ja då var det ju fixat hehe
![]() ![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
|
![]()
okför att putsa mina färdigheter så byggde jag lite efter vad jag kan se på bilderna som vfp420b skikade så det blev så här, bara lite för att öva, inget jag funderar på att ge ut då den redan liger på 7000 polygoner
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
|
![]()
PGA viss respons så har nu isen tinat o min hytt byggs nu igen, inget långt uppehåll dock men men, hur som helst , nu ser min hytt ut så här o kommer att uppdateras på en viss basis, behlver fler bilder, gärna på broms reglaget o hur det ser ut vid fönstret på förar sidan, jag tackar åter igen för bilderna jag fick
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
jag filade lite på lite detaljer o det ser ganska bra ut, tycker nog att jag fick till proportionerna lite bättre nu , eller vad tycker ni ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
|
![]()
okej nu är det mesta åtgärdat i hytten, jag funderar på att ta bhort den bakre väggen, men jag funderar på hur det blir när man ska prova det i trs, dok så skulle det vara bättre att ta bort den o bli av med några pollygoner, med rundningen o alla knapar / strömbryttare så blir poly antalet inte så lågt, ska lägga upp en bild, bedöm själva o ge mig ett svar på hur ju NI tycker att jag ska göra
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]()
jag behöver lite tips på vad jag kan / borde göra för att bli av me så många polygoner som möjligt, jag tog reda på vad som händer i TRS om jag skiter i bakreväggen, i trss så ser man ut ifrån tåget om ingen bakvägg är animerad, så då ser det ut som man sitter 11 meter framför vagnarna o man ser inget lok utan bara en hytt, ni får avgöra vad ni tycker, spara polygoner o bli av med bakväggen eller ligga kvar på ett mellanhögt polygonantal i hytten men ha kvar bakväggen
|
![]() |
![]() |