![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ja, men han LÄNKAR till bilden, vilket du antagligen inte gjorde.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
nej, han laddade upp bilden och han skrev inte från vilken sida den var i från. Jag vill inte verka sur mot romet12 men jag tycker det är konstigt att vissas bilder tas bort och andras inte..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
han skrev att han hittade den men det kan knappast klassas som en länk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Ja, han länkar till upphovsmannens sida. Du sparade ner bilden först på din egen hårddisk och sedan laddade du upp den här.
Skillnaden är att Romet12s bild inte finns på hans hårddisk eller forumets utrymme. Den bild som visas här är bara en hänvisning till upphovsmannens sida. Om upphovsmannen skulle ta bort bilden från sin sida skulle den försvinna här oxå! Det gör för övrigt att forumets bandbredd inte påverkas nämnvärt. Hur f*n skulle han hitta en bild utan att ha letat upp den? Den lär ju knappast ha kommit farande av sig själv? Senast redigerad av Json den 2007-12-13 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jaha fan jag tänkte fel, förlåt för det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Fick gmax filen av Affe, för att kunna fortsätta på hytten idag, och resultatet blev detta:
Nödbroms och två knappar som jag inte riktigt vet vad det är.
![]() |
#8 |
Tidigare v10
|
![]()
ser bra ut, då kan jag lägga ner mitt hytt projekt då eller ?!, föresten, jag har glömmt, var sitter render knappen ? inte korttids-minnet det är fel på, det är långtids-minnet
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2007-12-29 klockan 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Den fanns där förut, så jag tänkte fortsätta att posta i tråden ist för att göra en ny.
![]()