![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
det ser bra ut, jag får ladda ner den när min dator funkar igen o jag sliper denna grej som inte är värdig att kalla dator
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Är det inte lite mer kurvigare i Strängnäs än du har byggt?!
Visar en bild nedan: http://www.jarnvag.net/bild/banguide/X2strangnas.jpg
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra gjort, Julian.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
jo det är nog kurvigare men jag kollade aldrig på bilder. Bara på stationerna. Landskapen försökte jag minnas från när jag åkte till eskilstuna för 2 år sen så jag är nöjd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
tack totte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jag tyckte att jag byggde strängnäs ganska kurvig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Hej,
Jag har försökt ladda ner den här några gånger men nedladdningen stannar alltid innan hela filen är hämtad. Som mest fick jag hem knappt 4mb. Vet inte om felet ligger hos mig eller på servern, har inte haft några problem att ladda ner från andra ställen iaf. Är det någon annan som haft problem att få ner Stockholm-Eskilstuna? Någon ide om vad jag kan hitta på för att få det att funka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Riktigt snyggt byggt!
![]()