![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Kan vi inte bara ha kvar "Allmänt om Järnvägar och Tåg" då? Där kan man ju posta detmesta..
Sen så heter ju forumet "Svenska 3D Tåg" så det kanske inte vore så passande? Några andra förslag från er medlemmar? ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Jo, men om vi ska göra reklam för vårt forum i Postvagnen, och vi får ännu fler medlemmar, så kan man ju inte bara ha en kategori för tåg som idag, det kommer bli en jäkla röra om det blir ca 30 nya trådar per dag.
Namnet stämmer väll bra, även riktiga tåg är ju tredimensionella, eller ![]() Namnet tycker jag inte är det viktiga, det viktiga är ju hur forumet är, inte vad det heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag tycker att forumet ska byta namn...
Om detta skal ske så kanske det blir rörigt men då kan man väl ex indela "Allmänt om järnväg" i olika delar som en del handlar om natur... en om stadsmiljö... lr ngt liknande...
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Jag tycker att idén verkar mycket intressant.
För att få fler från postvagnen kanske man skulle dela upp Allmänt om järnvägar och Tåg till som tidigare nämnt exempel bildgåtor etc Detta forumet är ju grymt bra så varför inte utveckla det och få fler medlemmar? Hoppas du tycker det här verkar bra Fredrik!