![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hade vi inte haft fotodelen skulle e-buzz varit väldigt tyst numera med endast några ströinlägg och ett insomnande forum tror jag inte på.
Jag vet att folk har hittat hit med tågsimulatorfokus och blivit fotointresserad och även andra hållet, de som via pv (Postvagnen) hittat hit och tittar på bilder och sedan fått intresset för tågsimulatorer så det ena utesluter inte det andra. Däremot jag kan se om det finns en teknisk lösning för att slippa se de forumen man inte vill se under "aktiva ämnen" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Fotobilderna är välkomna tycker jag och komenterar gärna just de bilden. Fotobilder kan vara bra tips till 3D-byggare.
Forummet är tänkt från början om tågsimulator, så forumvänner hjälper och tipsar varandra till bättre simulator. Så Trainsim.se passar utmärkt, tycker jag. Förstår de i andra länder vad Tag betyder?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-08-28 klockan 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Hihi, fast så ofta är väl inte "PV-resenärerna" inne i en tågsim-tråd, vad jag har sett iallafall... Nä, nu får jag nog tejpa fingarna eller nått... ![]() Bockar o tackar för att du undersöker eventuella möjligheter... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2007-08-28 klockan 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu har jag hittat ett script/addon till forumet som gör det möjligt att "Opt-Out" det man inte är intresserad av.
Ska testa detta framöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Att tågsimuleringen är väldigt tyst(och foto högre) beror väl snarast på att det är väntans tider just nu. Jag tror garanterat att krs/msts2 avdelningarna kommer ta upp en hel del yta när de kommer, just för att då är folk intresserade och vill fråga, bygga, spela osv!
![]() |
![]() |
![]() |