|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2007-08-24, 01:33 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Jun 2004 Ort: Stockholm 
				 |  Lite lek inomhus 

När det antingen är dåligt väder eller du inte har mycket för dig kan du alltid kolla runt i rummet efter objekt att fotografera. Här har jag taget lite prydnads båtar/fyr och försökte få till det på ett bra sätt - lyckat eller ej det vette tusingen men alltid skoj att testa lite nytt. Den andre tog jag ett helt vanligt äpple, satte ner en tändsticka brevid själken å under tagning tände jag snabbt på tändstickan - Resultatet följer. Tack å god natt. 
				__________________ /Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse | 
|   |   | 
|  2007-08-24, 02:20 | #2 | 
| Tidigare mrdaddydj |   

Jäklar, äpplet skriker nytänkande överallt!! Verkligen den bästa bilden jag någonsin sett på ett äpple! Ten points my friend!      /Lycka till med den nya termosen 
				__________________ Mvh Erik.H | 
|   |   | 
|  2007-08-24, 15:12 | #3 | 
| Medlem Reg.datum: Jun 2004 Ort: Stockholm 
				 |   

Tackar för de orden!   
				__________________ /Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse | 
|   |   | 
|  2007-08-26, 02:00 | #4 | 
| Hyttåksfettischist |   

Ja här var det genomtänkt! Tummen upp för det.

__________________ Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com   | 
|   |   |