![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
Har jag fattat rätt att det är med en nyinstallerad TRS2006 som du har problem?
Har du TRS2004 installerad på samma maskin? Har du installerat TRS2006 SP1? (på rätt sätt) Vilket orange meddelande?
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
TRS2004 är installerad på samma maskin, men på disk C (Jag installerade -06 på disk F) Ett orange meddelande som lyder såhär: "Unable to download, the server appears to be full, please try again later". På Aurans forum (I denna tråd: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=4653 ) finns det tips som har hjälpt många. Dessvärre fungerar inte det för mig...
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Göteborg, Westra Goataland
Inlägg: 684
|
![]()
Jag har även ett problem som jag postar här då!
Jag har haft problem med CMP sen januari... typ ett halvår sedan... Problemet är att det är helt omöjligt att ladda ner från cmp... Jag får alltid meddelandet att jag har laddat ner "100mb för idag" ... Det står ju för en dag ... inte för 6 månader... Jag har skickar e-post till Auran men de har inte svarar på min e-post... Ngn som har ett liknande problem lr vet hur man fixar detta?
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
Dson: Min första gissning är att det är något fel med din registrering av TRS2006. Du ska uppdatera med CD key i din profil och i CMP settings/internet skall du ha ditt användarnamn och det password du använder till Auran forum.
Meddelandet "Unable to download, the server appears to be full, please try again later". kan vara lite missvisande, man får det även om man inte är påloggad "ordentligt" Affe: Även i ditt fall tror jag det är något fel med din registrering hos Auran Jag kan kolla lite på era profiler om jag får era användarnamn hos Auran.
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Annars är mitt användarnamn "Dson" även på Auran. *Anledning: Fick en till skiva hemskickad av internetaffären jag köpte TRS hos, då den första skivan inte fungerade
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2007-06-09 klockan 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
Dson. Skriv till www.auran.com/helpdesk och förklara hur du gjort och vilka CD keys du använt. Dom kan tala om vilken du ska använda och hjälpa till med att fixa din profil.
Hälsa gärna från mig Kenny/Rc1166 PS Räkna med att det kan ta lite tid innan dom hinner svara. Det är mycket jobb med TC för tillfället. DS
__________________
Kenny Senast redigerad av Rc1166 den 2007-06-09 klockan 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
Auran vet om att vissa användare har problem med nerladdningar från DLS,
Läs mer här http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=11575
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |