![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
jag ställt till med själv, det var 100% mitt eget fel, jag reggade ett serienummer som jag fått efter att jag tappat det äkta till mitt Trainz Railroad Simulator alltså är detta inte korrekt serienummer som jag reggade vid 11 tiden i onsdags, nu ligger bollen hos Auran att rensa i min profil.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
OK ännu ett problem löst.
Hoppas det löser sig med resten.
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja, det får vi verkligen hoppas. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej. Nu har jag väntat i närmare två dygn, men med samma resultat. Det funkar verkligen inte! Inget svar har jag fått från Help Desk heller...
Vad jag gör? Jag går in på DLS, väljer ett paket jag vill ladda hem, klickar på "Download Pack" och får då upp en ruta som vill starta CMP, och väljer "kör". CMP startas och får då upp en lista i menyn till vänster under "Download helper" med alla objekt. Klickar därefter på "start" och samma orangea meddelande ploppar upp... Inte heller kan jag välja "Download page" för ett enstaka objekt, då får jag bara veta att nedladdningslänken inte är tillgänglig. Jag börjar bli ganska irriterad på det här nu...
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
Har jag fattat rätt att det är med en nyinstallerad TRS2006 som du har problem?
Har du TRS2004 installerad på samma maskin? Har du installerat TRS2006 SP1? (på rätt sätt) Vilket orange meddelande?
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
TRS2004 är installerad på samma maskin, men på disk C (Jag installerade -06 på disk F) Ett orange meddelande som lyder såhär: "Unable to download, the server appears to be full, please try again later". På Aurans forum (I denna tråd: http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=4653 ) finns det tips som har hjälpt många. Dessvärre fungerar inte det för mig...
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
Ort: Göteborg, Westra Goataland
Inlägg: 684
|
![]()
Jag har även ett problem som jag postar här då!
Jag har haft problem med CMP sen januari... typ ett halvår sedan... Problemet är att det är helt omöjligt att ladda ner från cmp... Jag får alltid meddelandet att jag har laddat ner "100mb för idag" ... Det står ju för en dag ... inte för 6 månader... Jag har skickar e-post till Auran men de har inte svarar på min e-post... Ngn som har ett liknande problem lr vet hur man fixar detta?
__________________
|
![]() |
![]() |