![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
DLS fungerade för mig senast i natt.
Vad är det för server du pratar om?
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Auran servern, Comhem påstår ju att dom inte har några problem, vi har 3 datorer i vårt hus och en av dom är sprillans ny, jag provade att ladda ner även med denna, men det gick inte med den heller: Slutsats: Inget problem med min webbläsare, SP4 behöver inte installeras om Build in numret är över 2365 säger dom på SP4 sajten och mitt nummer ligger på 2370, frågorna är många.
1. Varför hände detta så plötsligt vid 11 tiden i onsdags 2. Varför har "tydligen" bara vissa problem med detta 3. Varför¨(om nu Auran upptäckt detta)varför gör dom inget åt det 4. Varför är det samma sak med CMP på min andra dator, även CMP fungerade perfekt så sent som i tisdagsnatt 5.Comhem påstår att dom inte har med saken att göra överhuvudtaget, skulle dom ljuga tror ni? 6. Förvisso har Comhem driftstörningar just idag, men bara i Järfälla och det hade dom förmodligen inte i onsdags eller i torsdags, det verkar vara dagens lilla problem och ska enligt dom bara drabba vissa adresser i Järfälla, inte Sätra t.ex där jag bor som ligger cirka 2 mil därifrån Jag har en känsla att vi stackare som råkat ut för detta bara kan vänta och se, jag har också provat ett av dom där tipsen som fanns på Auranforumet att ändra lösenordet, men det var ingen succe så jag ändrade tillbaka, även har jag provat att logga ut och logga in, jag har installerat SP2 och fått fram built in nummer 2370 och då behövs inte SP4 enligt Auran Trainz, så då återstår bara att försöka locka fram det igen. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
Svara gärna på mitt mail eller ring. Jag vill inte ta detta på forum
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
jag ställt till med själv, det var 100% mitt eget fel, jag reggade ett serienummer som jag fått efter att jag tappat det äkta till mitt Trainz Railroad Simulator alltså är detta inte korrekt serienummer som jag reggade vid 11 tiden i onsdags, nu ligger bollen hos Auran att rensa i min profil.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Segeltorp, , Sweden.
Inlägg: 1 428
|
![]()
OK ännu ett problem löst.
Hoppas det löser sig med resten.
__________________
Kenny |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, det får vi verkligen hoppas. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Okej. Nu har jag väntat i närmare två dygn, men med samma resultat. Det funkar verkligen inte! Inget svar har jag fått från Help Desk heller...
Vad jag gör? Jag går in på DLS, väljer ett paket jag vill ladda hem, klickar på "Download Pack" och får då upp en ruta som vill starta CMP, och väljer "kör". CMP startas och får då upp en lista i menyn till vänster under "Download helper" med alla objekt. Klickar därefter på "start" och samma orangea meddelande ploppar upp... Inte heller kan jag välja "Download page" för ett enstaka objekt, då får jag bara veta att nedladdningslänken inte är tillgänglig. Jag börjar bli ganska irriterad på det här nu...
__________________
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. |
![]() |
![]() |