![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
När jag kom ner till utlastningsbryggan på den smalspåriga timmerbanan mellan de skogiga bergstrakterna och kusten verkade det trots allt pågå lite aktiviteter...men mest i manskapsvagnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har hittat lite trevliga ånglok på steamlocomotiveworks.com under dagsregnandet och som jag nu hunnit provköra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Har hittat en massa trevligt smalspårsmaterial så idag har jag pillat lite på smalspårslinjen som får allt större utrymme i landskapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
De två sista bilderna är så j*vligt snygga...
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Från sista bron är det inte långt ner till gamla hamnen där smalspårslinjen slutar. När den blir färdig tänker jag anlägga en stad intill som på andra sidan får anslutning av normalspåret och en djuphamn. Hamnarna skall förbindas genom staden med spårvagnar och trådbussar är det tänkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
trevlig bana , jag har en fråga dock , var har du hittat dom svenska semaforerna ? dom skulle vara trevliga att ha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har fått dem en gång i tiden av en skicklig g-maxare som dock inte vill ha dem allmänt spridda så jag kan tyvärr inte hjälpa dig där.
/Håkan |
![]() |
![]() |