![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Får inte ner scalerail, då sidan inte verkar fungera. suck!
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2007-05-09 klockan 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
För er som inte är bekanta med ScaleRail, gå nu inga genvägar med att gå direkt til nedladdning, utan ta er tid i lugn o ro och läs igenom det som står i FAQ som Hawk hänvisar till, där står allt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Trevligt, trevligt att ni bestämt er för att släppa rutten även den inte är "färdig". Det ser mycket bra ut även om inte landskapet är till 100% färdigt.
Jag körde dock över en blocksignal i utfarten från Jarlsberg ![]() ![]() Hel bra rutt ni gjort båda två, uppskattas verkligen. Stort tack ![]() ![]() ![]() /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Hei
Takk for at ruten er sluppet ![]() medlemskapet , men jeg lurer på om man må betale for medlemskapet og om hva det koster i tilfellet? Mvh lukas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nu har jag kört hela rutten. Finemang! Jag tog standard ScaleRail och det funkar bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
För mig stenvägrar rutten att gå igång, får bara send to bill meddelande, har försökt med div. olika lok å vagnar men icke sa nicke!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |