![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja jag skrev det tidigare när du visade en film på YouTube från Hästveda.... Jag har bott i de trakterna, Hässleholm med omnejd, större delen av mitt liv, det andra har bara varit "utflykter" men de senaste 15 åren har jag hittat till dit jag hör hemma. Nära till Malmö Stadion ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Namn: Ulf (Huffus) Eliasson
Född: 1954 04 03 Bor: Andersberg, Gävle Sysselsättning: Ställningsbyggare (sjukskriven, trasig axel) Intressen: Spelar lite gitarr, Funktionär vid motortävlingar, Datorn, TÅG. Familj: Sambo med 1 hemmavarande barn + hund Bil: Mercedes 280 SE -85 Favoritloktyp: TMZ bl a Stationeringsort: Gävle Favoriter... Musik: "Äldre" hårdrock Film: Die hard t ex Tv-serier: Dokumentärer på Discovery Böcker:Jag läser sällan, Läs och skrivsvårigheter Dricka: Öl Mat: Husmanskost
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Namn: Erik
Född: 1960, Östergötland, men uppvuxen Västmanlänning Bor: Karlskrona Sysselsättning: Smörjare, Lärare, Studerande och Kontorsråtta Intressen: Modellbygge, Kust och Hav, Tågsimulering, Datorstödd ritningsframtagning Familj: Fru, 3 barn, 1 katt Bil: Citroën Xsara Picasso Favoritloktyp: Torde nog falla på Litt Da Stationeringsort: KnaC Favoriter... Musik: I princip allätare, men inga extremer, Lyssnar lika gärna på Mozart som på Rammstein, The Ark är dock utesluten ![]() Film: Ser på det mesta med 2 eller 3 stjärnor/getingar i undantagsfall kan man acceptera en 4 också... Tv-serier: Vänner, Sex and the City, Discovery Mix på söndagmorgnarna med programinslagen om våra "kusiner". Böcker: Just nu är det bara studielitteratur för hela slanten. Seneca's 'Om livets korthet' är en favorit, Dorian Gray's porträtt, Blecktrumman - ett axplock. Dricka: Vatten, Kaffe, Öl, Whisky (Single Malt) emellanåt slinker ett glas vin ned. Mat: I det närmaste allt utom Sill och Ravioli Favoritgodis: Jag har hittills inte hittat något (inom rikets gränser) som jag inte tycker om... Kamera: 2 stycken; Nikon FM (cirka 1985) systemkamera samt en Olympus Camedia C765 med 256 MB minne I övrigt inte lika återhållsam som ´Byggare Bop', tillåter mig ha lite attityd ![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dags för en gubbe till...
Namn: Pierre Född: 1967, Stockholm Bor: Sundsvall Sysselsättning: Mellan två arbeten Intressen: Tåg och tågsim, se filmer, resor, data Familj: Letar efter den rätta...fortfarande Bil: Åker buss Favoritloktyp: Litt Ra Stationeringsort: Sundsvall C Musik: Allt utom hiphop och opera Film: Komedi och action Tv-serier: Pang i bygget är favoriten, men nu följer jag ingen Böcker: Bara faktaböcker Dricka: Mjölk, vatten och öl Mat: Favoritkrubbet är kinamat
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Namn: Conny
Född: Ja Bor: Hemma Sysselsättning: Jobbar med tåg Intressen: Slappa och ta det lugnt, eller helt enkelt bara softa Familj: Ja de finns här Bil: Jajemän! En fin bil med hjul och ratt! ![]() Favoritloktyp: Rc i alla varianter Stationeringsort: Får la säga Stockholm dårå Favoriter... Musik: Evanescence Film: Bondgården (animerad film) Tv-serier: Lost och Myth Busters! Böcker: Vad är en bok? Dricka: Öl e gott! Mat: Ja tack! Sväljer det mesta utom blodpudding och vanliga Hotdogs. |
![]() |
![]() |