![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Hittade en Y1 undanskuffad i ett hörn i lokverkstan då VD:en och jag inventerade vad som fanns. Det var nog den första Y1an som blev till i denna verkstad. Tyvärr så lyckades verkmästarn exportera den här Y1 1360 som den skall heta med ett annat nr: 1630. Så om någon vill kolla på den så finns den att hitta som Y1 nr 1630 då ni laddat in den i spelet. Grabbarna på golvet hade redan gått hem för dagen så det fanns ingen som kunde ändra det hela till det rätta. Så det får bli som det blev med det. Får se mig om efter en ny verkmästare eftersom han bröt samman då han skulle skapa CDP filen med denna Y1 1360 som blev 1630. Som tur var så dök en av grabbarna på golvet upp och fixade till det hela senare på kvällen. Hälsningar från ägaren till LokKalles LokVerkstad PS Det var inte mitt fel alltså.
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar Lokkalle.
Fungerade även fint i TRS2006.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Bengan!
Kul att någon hör av sig. Verkmästarn tycks ha rättat till sig efter misstaget så det kanske dyker upp några fler Y1 fram över. Skall ta en sväng i verkstans föråd efter sparade underlag till smalspåriga vagnar. Tyvärr så gick mina Gmaxfiler till dem upp i rök vid senaste datahaveriet, fast jag har en del av dem kvar som går att lappa samman. Hälsningar Kalle
![]() |
#4 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Provkörde den just. Ännu ett trevligt tillskott.
Tack ska du ha, Kalle ![]() |
![]() |
![]() |