![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Nu finns det ett gamalt handelskvarter från Lidköping att ladda hem från download. Det består av fem hus och kan ställas upp som kvarteret i sin helhet eller som enskilda hus. Hälsningar Kalle
KAH Senast redigerad av LokKalle den 2007-03-11 klockan 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Mycket snyggt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Krille!
Tack för det. Kul att någon hör av sig. Det kommer kanske fler hus senare. Med vänlig hälsning Kalle
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Tack Lokkalle!
Sitter just nu och bygger Kinnekullebanan i TRS med hjälp av hyttfilm etc. och är nånstans i Järpåstrakten. Det är kul med prylar från just Kinnekullebanan som du har gjort, b. la då Hällekishusen och dessa, när man bygger i spelet, då kan man få allt mycket verkligare! Du som kan bygga så bra, har du tid/ork/möjlighet att bygga Framnäs City-huset åt mig, som man kan ha vid just den hållplatsen, för att få det att se lite verkligare ut i spelet!? ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Tackar!
Alltid kul med svenska objekt. ![]()
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Kalle.
Tänkte bara tacka och säga att sakerna kom fram. Har försökt att maila tillbaka och tacka, men mailet bara studdsar tillbaka till mig. Har bara intallerat dina saker i TRS2006 och då saknas det texturer på Mekken, samt på Hellekiskiosken. Blir vita ytor på husen, som om dessa texturer har bokstaven å, ä eller ö i namnet. Tyvärr klarar inte TRS2006 av dessa bokstäver. Saknar även hussida på Mekken, se bild. Hellekiskiosken har jag haft installerad i TRS2004 och då fanns alla texturer på sin plats, så det är bara i TRS2006 som det klickar för mig och jag tror att någon av texturerna har å. ä eller ö med i sitt namn. Det ser ut som om det är samma problem, som det var med tufftuffs ånglok och vändskiva.