![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Tror att jag har den gamla versionen liggandes någonstans. Har slarvat bort din mailadress vid byte av bredband. Skicka ett PM med din adress, så letar jag reda på Radio Mobil och skickar över den till dig. EDIT: Om du har min gamla e-postadress kvar. Byt ut telia.com mot bredband.net
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2007-02-13 klockan 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Bengan
Tack för vänligheten ang. SRTM. Hoppas du hittar filen. Jag skickade min e-adress till dig via privat meddelande här på Forumet. Kolla om det kom fram. Om inte! Meddela mig här. Trodde det gick att skicka bilder i privata meddelanden fast det går visst inte. Hälsningar Kalle Arsh! fel forum. Skickar bilden i alla fall.
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Den där ser verkligen trevlig ut.
Då har man lite att se fram emot. Har börjat skicka över lite saker till dig. Var tvungen att göra sex winrar av allt. Har skickat 3 st mail till dig. Skickar dom andra 3 senare, så att jag inte fyller ut din mail helt. Hör av dig här eller via mail om dom har kommit fram eller om någon av dom har kommit på avvägar.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej igen Bengan
Har fått dina filer och installerat dem. Var det mer som skulle till? Har provat fast jag får det inte att fungera riktigt. Det blir bara blått. Kalle