|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2007-01-29, 01:52 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2005 Ort: Landskrona,Skåne,Sweden. 
					Inlägg: 70
				 |  Nya bilder 
			
			Här är några bilder på senaste bygget....
		 
				__________________ André Bergkvist "skånerutten"   | 
|   |   | 
|  2007-01-29, 01:54 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2005 Ort: Landskrona,Skåne,Sweden. 
					Inlägg: 70
				 |  Nya bilder... 
			
			Här kommer några bilder på senaste bygget...
		 
				__________________ André Bergkvist "skånerutten"   | 
|   |   | 
|  2007-01-29, 18:29 | #3 | 
| Medlem Reg.datum: May 2003 Ort: Östergötland 
					Inlägg: 864
				 |   
			
			Riktigt snyggt André!    
				__________________ Mvh Alexander | 
|   |   | 
|  2007-01-29, 21:19 | #4 | 
| Tidigare TriQz Reg.datum: Nov 2006 Ort: Göteborg, Westra Goataland 
					Inlägg: 684
				 |   
			
			Det ser väldigt realistiskt ut med att ta spåren 5 meter emellan...  Lr är det inte 5 meter 
				__________________ Senast redigerad av Affe den 2007-01-30 klockan 00:20. | 
|   |   | 
|  2007-02-11, 09:09 | #5 | 
| Medlem Reg.datum: May 2006 Ort: Åstorp 
					Inlägg: 9
				 |   
			
			Mycket Snyggt      Själv så håller jag på och bygger alla Skånes linjer +Lite av Danmarkslinjer som ex: Västkustbanan, Södra Stambanan(ända upp till Osby), Skånebanan, Kontinentalbanan(Malmö-Trelleborg), Ystadbanan, Österlenbanan och avslutningsvis Öresundsbanan(Malmö-Köpenhamn-Helsingör). | 
|   |   | 
|  2009-01-02, 23:10 | #6 | 
| Medlem |   
			
			Projektet är väl rätt så dött nu?  Förlåt om jag "bumpar" upp tråden igen... Senast redigerad av Victor S den 2009-01-02 klockan 23:12. | 
|   |   | 
|  2009-01-02, 23:28 | #7 | |
| Medlem |   Citat: 
   | |
|   |   |